Hans Geelmuyden Geelmuyden-Kiese someliten
Hans Geelmuyden

Matkasser er den nye trenden — Geelmuyden-Kiese lanserer PR-kasse

— Står du stille kan du få krampe i låret, og det er da du trenger en PR-kasse, sier Hans Geelmuyden.

Vi sitter på kontoret til Hans Geelmuyden sammen med partner Bård Hammervold, for å få presentert Geelmuyden-Kiese sin nye storsatsing.

— Vi skal nå levere PR-tjenester rett inn i hjemmene til folk. Med vår nye PR-kasse bestående av oppskrifter på familiær krisehåndtering, kommunikasjon med slektninger, og skreddersydde politisk korrekte tweets til bruk under gullrekka, skal Geelmuyden-Kiese endelig bli en del av alles hverdag, sier Hammervold entusiastisk.

bard-hammervold
Bård Hammervold er fornøyd med å kunne levere flere kasser hjem til det norske folk. FOTO: NRK

Hvordan fungerer tjenesten i praksis?

— La oss ta et eksempel. Si du nettopp har vært utro mot kona og krangler høylydt med henne på gangen. Dere har en timeout hvor hun drikker store mengder vin på kjøkkenet, og du står på badet og onanerer. Her bestiller du PR-kasse via vår app.

— Leveransen skjer på timen med råd for hvordan du strategisk skal navigere deg videre i det kommunikative arbeidet med din kone, sier Hammervold.

Alt man trenger er en app for å kjøpe tjenesten?

— Det er riktig. PR-kasse-appen finnes på iPhone og Android. Du bestiller, og får opp sporing av leveransen i sanntid. Så kommer sjåføren og leverer kassen hjem på døren din. Kassen består av mahognybasert kirsebærtre, dreide trehåndtak og hjørneornamenter, sier Hammervold og tilføyer at PR-kassen selvfølgelig også er silkeinnredet.

Hvem er det som transporterer disse kassene for dere?

— Vi har alliert oss med Uber og Foodora for leveransen av kassene. Dette er relatert til prisklasse. Kjøper du den rimeligste PR-kassen som eksempelvis inneholder tips til hvordan snakke med barna om strategisk omdømmebygging vil du oppleve at en Foodorasyklist vil levere kassen.

Og hvis du tar den dyreste PR-kassen?

— Da vil en Uber Black-bil komme hjem til deg og en av våre partnere vil overrekke kassen til deg personlig. Innholdet vil være eksklusiv rådgivning for hvordan du over tid kan bygge din personlige merkevare. Som å lekke en sextape eller drikke deg full i en barnehage for å skape avisoverskrifter. «The juicy stuff» sier Hammervold, og holder frem en vårrull.

Hva koster dette her da?

— Den rimeligste PR-kassen får du fra 198 kroner. Hvis du er i high-end segmentet med skilsmisser, alkoholproblemer, trafficking av dverger, eller håndtering av politikere på Lorry opererer vi med en minstepris på 98.000, sier Hammervold.

Vil man få gratis grønnsakskasse med på kjøpet som med de andre kassene på markedet nå?

— Nå er det på tide at dere går, sier en pysjamaskledd Hans Geelmuyden mens han peker på utgangsdøren.

Lyst på varsel ved ny
artikkel på Someliten?